sábado, 30 de agosto de 2014

silvinaorienta




silvinaorienta


Posted: 29 Aug 2014 07:58 AM PDT
Manuel García Pérez, psicólogo do grupo Albor-Cohs, elaborou hai algúns anos (2007) estas orientacións dirixidas ao profesorado nas que aporta un conxunto de pautas sobre como adaptar o curiculum ao alumnado con TDAH.




Posted: 29 Aug 2014 05:16 AM PDT
Documento coordinado por Rafael Bisquerra e editado polo Observatorio FAROS Sant Joan de Deu (que é a plataforma de promoción da saúde e benestar infantil do Hospital Sant Joan de Deu de Barcelona) coa colaboración da Fundación Eduardo Punset. Trata sobre a intelixencia emocional na infancia e na adolescencia. A publicación consta de distintos capítulos -obra de diferentes autores- que teñen como obxectivo presentar un marco xeral da intelixencia emocional e os fundamentos para a práctica educativa, tanto na familia como na escola. Vai dirixido aos rapaces e rapazas enfermos, á sociedade en xeral e, moi especialmente, ás familias e ao profesorado.

En varios capítulos preséntase a situación da educación emocional no mundo e, máis concretamente, nos Estados Unidos, no Reino Unido e en España, que poden considerarse os países onde se está difundindo de maneira máis visible.

O informe remata cun decálogo dos aspectos máis relevantes que aparecen en toda a obra e cunhas referencias bibliográficas coa intención de orientar a formación posterior das persoas interesadas.

Para acceder ao recurso, fai clic na imaxe

http://faros.hsjdbcn.org/adjuntos/2232.1-Faros%206%20Cast.pdf

No hay comentarios:

Publicar un comentario