domingo, 12 de marzo de 2017

Alerta Alimentaria


-



 Problemes per visualitzar aquest correu electrònic? Veure al teu explorador
¿Problemas para ver este correo electrónico? Ver en tu explorador 
Alerta Alimentaria
Nous no declarades a Extracte d'Ametlles amargues
Notificació d'alerta traslladada per les autoritats sanitàries de Regne Unit, relativa a la presència de nous no declarades en l'etiquetatge d'un extracte natural d'ametlla amarga.

El producte afectat és extracte natural d'ametlla amarga de la marca Uncle Roy's de 50 ml., Amb número de lot WEB7467, WEB8111, WEB8591, WEB8680 i data de consum preferent 2018.12.31. El producte afectat ha estat fabricat al Regne Unit.




Ingredient lactic no declarat en proteïna de serum

Notificació d'informació per a atenció per part de les autoritats sanitàries del Regne Unit relativa a la presència d'un ingredient lacti no declarat a proteïna de sèrum procedent del Regne Unit.

Nom del producte: ZV Whey Protein 80 (Proteïna de serum) en unitats de 500gr de la marca ZIPVIT LTD
Fabricant: ZIPVIT, de Regne Unit
Afectats tots els lots i dates de caducitat d'aquest producte en concret.
El producte va ser venut a particulars a través d'Internet. El distribuïdor ubicat al Regne Unit ha contactat per correu electrònic amb tots els seus clients per informar-los al respecte. A Espanya s'han venut 10 unitats.

Mostassa no declarada en complement alimentós

Notificació d'alerta per part de les autoritats sanitàries de Països Baixos relativa a la presència de mostassa no declarada a l'etiquetatge en un complement  alimentós procedent dels Països Baixos.
Nom del producte: Brassica Italica, en envasos de 60 càpsules de la marca BONUSAN
Fabricant: BONUSAN B.V., de Països Baixos
Lots afectats: 2016D20 (data de caducitat 4/2018).
Ha estat fabricat als Països Baixos i s'ha distribuït a establiments d'Àustria, Bèlgica, Alemanya, Suïssa i Espanya (Comunitat Autònoma de València).


Nueces no declaradas en Extracto de Almendras Amargas

Notificación de alerta trasladada por las Autoridades Sanitarias de Reino Unido, relativa a la presencia de nueces no declaradas en el etiquetado de un extracto natural de almendra amarga.

El producto afectado es extracto natural de almendra amarga de la marca Uncle Roy´s de 50 ml., con número de lote WEB7467, WEB8111, WEB8591, WEB8680 y fecha de consumo preferente 31/12/2018. El producto afectado ha sido fabricado en Reino Unido.


Ingrediente lácteo no declarado en proteína de suero

Notificación de información para atención por parte de las Autoridades Sanitarias del Reino Unido relativa a la presencia de un ingrediente lácteo no declarado en proteína de suero procedente de Reino Unido.


El producto afectado es una proteína de suero de 500g (ZV Whey Protein 80) de la marca Zipvit Ltd. Están afectados todos los lotes y fechas de caducidad de este producto en concreto.

El producto fue vendido a particulares a través de Internet. El distribuidor ubicado en el Reino Unido ha contactado por correo electrónico con todos sus clientes para informarles al respecto. En España se han vendido 10 unidades.

Mostaza no declarada en complemento alimentario

Notificación de alerta por parte de las autoridades sanitarias de Países Bajos relativa a la presencia de mostaza no declarada en el etiquetado en un complemento alimenticio procedente de los Países Bajos.

Nombre del producto: Brassica Itálica, en envases de 60 cápsulas de la marca BONUSAN
Fabricante: BONUSAN B.V., de Países Bajos
Lotes afectados: 2016D20 (fecha de caducidad 4/2018).
Ha sido fabricado en los Países Bajos y se ha distribuido a establecimientos de Austria, Bélgica, Alemania, Suiza y España (Comunidad Autónoma de Valencia).

Immunitas Vera Twitter Immunitas Vera Facebook Immunitas Vera

No hay comentarios:

Publicar un comentario