martes, 2 de febrero de 2016

“El paraguas”



Ángeles Abelleira e Isabel Abelleira publicó:" A veces y sin esperarlo, nos encontramos con un tesoro en las librerías. En este caso, se trata de  "El paraguas" , un libro con música incluida, editado en Pastel de Luna, gracias al que también descubrimos otros de la misma editorial. . Es un libro inu"
Responder a esta entrada realizando el comentario sobre esta línea

Entrada nueva en InnovArte Educación Infantil Español

"El paraguas"

by Ángeles Abelleira e Isabel Abelleira

descarga
A veces y sin esperarlo, nos encontramos con un tesoro en las librerías. En este caso, se trata de  "El paraguas" , un libro con música incluida, editado en Pastel de Luna, gracias al que también descubrimos otros de la misma editorial.bf73bf_7b99fa70524e4cf1a5f428f887ab06b1
.descarga (1)
Es un libro inusual, de los que ponen la imaginación en funcionamiento, una hermosura de la que podemos echar mano en infinidad de momentos y con muy diversos motivos: para deleitarnos, para inspirarnos, para crear, para profundizar más en sus mensajes implícitos, etc. Es un libro sin edad, ni tema, así que cualquier persona podrá emplearlo para lo que desee: leer, inventar historias diferentes, dramatizar, evocar, representar plásticamente, escuchar, o hablar de lo que nos diferencia y de lo que nos iguala a todos.


images (1)
"El paraguas", é un álbum ilustrado sen ningún texto, a cada páxina que pasamos fai que creemos unha nova historia. Comeza coa imaxe dun paraugas amarelo na porta dunha casa nunha rúa calquera, ao que pouco a pouco se lle van unindo outros paraugas de distintas cores no percorrido que fan polos espazos coñecidos dunha vila calquera. É altamente suxestivo e mesmo sinestésico. Acompáñase dunha música de piano especialmente composta para el.
Segundo o ilustrador, Jae Soo Liu, "El paraguas", ocorréuselle mentres vía desde unha xanela como chegaban os seus alumnos ao instituto nun día chuvioso, baixo os paraugas non había diferenzas, eran todos iguais. E iso é o que pretende contar o libro.
Dong Il Sheen, o compositor, di que o tema está composto só por tres notas Do-Re-Mi, con variacións para contar o que vai sucedendo cada páxina.
Aquí, pódese saber máis do álbum e escoitar un fragmento da música que evoca as gotas de choiva.
images
Comentario    Ver todos los comentarios
C


No hay comentarios:

Publicar un comentario