lunes, 24 de marzo de 2014

silvinaorienta



silvinaorienta


Posted: 23 Mar 2014 03:01 AM PDT
Publicación editada pola Asociación de Familias de Niños con Cáncer de Castilla-La Mancha (AFANION) en colaboración coa Fundación ONCE. O seu obxectivo é apoiar aos profesionais da educación que teñen que facer fronte a esa experiencia, xa que cando a un alumno se lle diagnostica un cancro, no centro educativo xurden moitas dúbidas no que atinxe á abordaxe da situación. Un alumno que é diagnosticado de cancro segue a ser o noso alumno e, aínda que a enfermidade conleve unha escolarización irregular, é de esperar que voltará á aula para seguir cun ritmo normal. A continuidade escolar durante o tratamento, tanto no hospital como na casa, é fundamental para o seu equilibrio emocional, xa que transmite a mensaxe de esperanza de que hai un futuro. 

Para acceder ao protocolo, fai clic na imaxe

https://www.cop-cv.org/db/cke_uploads/files/Gu%C3%ADa%20ni%C3%B1os%20c%C3%A1ncer.pdf

Posted: 22 Mar 2014 11:36 PM PDT
Publicación coeditada por Rea (Asociación castellano leonesa para la defensa de la infancia y la juventud) e a Gerencia de Servicios Sociales de Castilla y León. Parte da premisa da necesidade de abordar o tema do maltrato infantil directamente na aula, do mesmo xeito que se lles ensina aos rapaces e rapazas a protexerse doutros perigos como o tráfico ou os accidentes domésticos. Os destinatarios son os mestres e mestras de Educación Infantil e Primaria e, a través deles, o alumnado deses niveis educativos como víctimas potenciais de maltrato e/ou abuso.

O libro está dividido en varias partes claramente diferenciadas: Introducción, Presentación e Anexos.  A primeira parte, titulada "Guía para los maestros y maestras" proporciona os conceptos básicos sobre maltrato infantil, resalta a importancia do mestre nestes temas, enumera os principais indicadores de malos tratos, describe que facer e como tratar ao rapaz maltratado e tamén como actuar inicialmente cos pais maltratadores. A segunda parte está dedicada a potenciar e promover, desde o ámbito escolar, estratexias de prevención do maltrato infantil, partindo de dotar aos rapaces e rapazas das competencias interpersoais necesarias. Para elo proporciona ao profesorado orientacións e suxerencias de estratexias e actividades a realizar para concienciar e desenvolver no alumnado as habilidades e conductas necesarias para protexerse e actuar ante posibles situacións de maltrato. Finalmente, nos Anexos inclúense os principais enderezos de interese, os aspectos lexislativos oportunos e a bibliografía máis relevante para profundizar nestes temas.

Para acceder á publicación, fai clic na imaxe

http://www.fapmi.es/imagenes/subsecciones/REA_MI_Programa%20sensibilizacion.pdf





Posted: 22 Mar 2014 10:47 PM PDT
Presentamos aquí dúas guías elaboradas pola Junta de Andalucía (Provincia de Granada) con información sobre as distintas opcións que se lle presentan ao alumnado ao rematar 4º ESO, Bacharelato e Formación Profesional. Aínda que están contextualizadas na provincia de Granada, os aspectos xerais son válidos para calquera Comunidade Autónoma.

Para acceder ás guías, fai clic nas respectivas imaxes

https://docs.google.com/file/d/0By8h-Gdn-hqsZTVZb3NrLWhZdnc/edit


https://docs.google.com/file/d/0By8h-Gdn-hqsbnFrdnZGT0RlUTQ/edit

Fonte: Blog Tutoría y Orientación, de C. Patricia Díaz
You are subscribed to email updates from Silvina Paricio orienta
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

No hay comentarios:

Publicar un comentario