sábado, 15 de marzo de 2014

silvinaorienta



silvinaorienta


Posted: 14 Mar 2014 01:11 PM PDT
Presentamos nesta entrada un conxunto de tests e cuestionarios para facilitar o autocoñecemento do alumnado de cara á toma de decisións académico-profesionais. É importante subliñar que ccarecen de valor diagnóstico, aínda que posúen un valor orientativo para o alumnado e as familias.



Posted: 14 Mar 2014 11:56 AM PDT
Programa editado polo Instituto Asturiano da Muller (2007) para a orientación académica e profesional desde a igualdade de oportunidades entre homes e mulleres. Nel abórdanse as seguintes cuestións:
  • Autocoñecemento
  • Coñecemento do sistema educativo
  • Coñecemento do mercado laboral
  • Toma de decisións
  • Corresponsabilidade
  • Centralidade no emprego
Para acceder á publicación, fai clic na imaxe

http://www.educarenigualdad.org/media/pdf/uploaded/old/Mat_131_Rompiendo_Esquemas_caliopeI.pdf

Fonte: educarenigualdad.org; Orientación psicopedagógica (Alberto del Mazo)

Posted: 14 Mar 2014 10:15 AM PDT
Este protocolo é o resultado do traballo dun conxunto de profesionais que, agrupados baixo o nome de EMICI (Equipo Multidisciplinar de Investigación del Ciberbullying), tratan de dar resposta a un problema que se manifesta día a día na nosa sociedade e, por ende, nas aulas: o ciberbullying.

Tecnoloxías como Internet e a telefonía móvil son hoxe en día unha ferramenta importante para a formación, a socialización, o ocio e o desenvolvemento dos máis pequenos.

Do mesmo xeito, a súa enorme capacidade posta ao servizo de usuarios con intencións nocivas ou con escasas competencias no seu manexo pode supoñer a aparición de situacións nas que uns menores vense lesionados polas accións doutros.

Nos últimos tempos, diversos factores veñen propiciando unha maior presencia do ciberbullying nos centros escolares: incorporación máis temperá ao uso das TIC, maiores posibilidades de accesibilidade e portabilidade son algúns dos factores que poden considerarse catalizadores de problemas de ciberconvivencia.

O ciberbullying é un fenómeno sixiloso de graves consecuencias que se desenvolve polo xeral fóra do alcance da observación tradicional pero que non por elo é menos lesivo que o bullying tradicional.

Require unha resposta tan contundente como proporcional e acertada. A presente guía, en forma de protocolo, pretende aportar pautas e procedimento para unha eficiente atención escolar ás situacións de ciberbullying.

Fonte: Blog Crea y aprende con Laura


You are subscribed to email updates from Silvina Paricio orienta
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

No hay comentarios:

Publicar un comentario